Περιγραφή μαθήματος

Το μάθημα αποτελεί μια εισαγωγή στον χώρο του προγραμματισμού, κάνοντας χρήση της γλώσσας προγραμματισμού C. Μια κλιμακωτή εκμάθηση των βασικών δυνατοτήτων της γλώσσας, όπως η δημιουργία μεταβλητών - δομών, ο έλεγχος της ροής του προγράμματος, οι επαναληπτικές δομές, η χρήση των δεικτών καθώς και η δημιουργία συναρτήσεων, θα αποτελέσουν τα θεμέλια ώστε ο εκπαιδευόμενος σε συνδυασμό με την εκμάθηση και χρήση της απλοποιημένης αλλά και ταυτόχρονα πλούσιας σε δυνατότητες βιβλιοθήκης δημιουργίας γραφικών RayLib, να καταφέρει να δημιουργήσει το δικό του μικρής κλίμακας παιχνίδι. Το παιχνίδι που θα δημιουργήσουμε στα τελευταία 2 κεφάλαια του μαθήματος θα συνδυάζει όλες τις γνώσεις των προηγουμενων κεφαλαίων, προσθέτοντας μικρές προγραμματιστικές πινελιές από την βιβλιοθήκη RayLib που θα μας βοηθήσουν στην δημιουργία του παιχνιδιού. Το παιχνίδι θα διαθέτει ένα απλό γραφικό περιβάλλον, το οποίο θα συνοδεύεται από την κατάλληλη αλληλεπίδραση από τον χρήστη. Η σύνθεση του θα γίνει εξ ‘ ολοκλήρου από την αρχή και χωρίς περαιτέρω εργαλεία πέρα από την γλώσσα προγραμματισμού C και την βιβλιοθήκη RayLib.

Στόχοι

  • Εισαγωγή στις βασικές αρχές της γλώσσα προγραμματισμού C.
  • Σύνθεση απλών προγραμμάτων
  • Εξοικείωση με την βιβλιοθήκη γραφικών RayLib
  • Σχεδίαση και ανάπτυξη παιχνιδιών μικρής κλίμακας

Μαθησιακά αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να: - Συνθέτουν απλές εφαρμογές στην γλώσσα C. - Διαβάζουν, να κατανοούν καθώς και να απασφαλματώνουν τμήματα κώδικα. - Χρησιμοποιούν με άνεση την βιβλιοθήκη που εξυπηρετεί για την σύνθεση των γραφικών. - Δημιουργούν πολύ απλά μικρά παιχνίδια. - Εξοικειωθούν με την προγραμματιστική διαδικασία σύνθεσης παιχνιδιών.